venres, 3 de abril de 2020

AVISO IMPORTANTE!!!

Necesito que todos/as sen excepción me escribades un comentario, mínimo co voso nome e curso para saber que estades enterados do aviso.

Ademáis podedes engadir se seguides o blog habitualmente ainda que non fagades as sesións, se facedes algunha delas ao longo da semana, que tipo delas vos gusta máis ou menos,  como vos vai e que máis cousas facedes ao longo do día.

Ata agora as cousas que vos ía poñendo eran só suxerencias, para darvos ideas sobre diferentes actividades físicas. Non eran tarefas obrigatorias, pero sí en cambio era bo para vós, facelas; polo menos senón todos, algúns días á semana.

O martes 14 de abril, iniciarase o 3º trimestre. Todo apunta a que os contidos telemáticos serán calificables, co cal contarían para a nota. Teremos que agardar para confirmalo, pero por si acaso debemos irnos preparando para ese máis que posible escenario. Por iso necesito saber de todos/as vós.

Por elo non vou a publicar ningunha sesión durante as vacacións, pois quero que este comunicado quede á cabeza do blog, e que sexa o primeiro que se vexa ao entrar. Ide por favor comentando no mesmo, mínimo como vos dixen: NOME e CURSO. Podedes tamén escribirme ao correo electrónico que está na lapela "Presentación e contacto". Tiven noticias de algúns e algunhas, pero faltades a maioría.

Porei algunha idea xeral de cousas que facer noutra lapela arriba (onde está Inicio, Presentación e contacto, Coronavirus).

Tratade de facer algo de actividade física ao longo do día. Se non se vos ocorre nada, ide a algunha das sesións que se publicaron.
Os/as que tedes a sorte de poder sair a un patio, horta, xardín, terraza... tedes moitas posibilidades.
Os/as que só podedes estar nun piso, sendo máis reducidas, tedes opcións ainda así.
Parabéns a todos/as polo enorme mérito que tedes con especial énfase a este último grupo!

24 comentarios:

  1. Hola Ramón 🙋🏻‍♂️!!! Soy César de 3°. Sigo tu blog todos los días 💪.
    No puedo con los abdominales y me encantó el Animal Flow. Saludos 🤙 😀

    ResponderEliminar
  2. Hola Ramon ,son yasmin d 5°yo tengo la suerte d tener terreno fuera y aprobecho para correr y hacer algo d deporte ,un saludo y animo a todos y muy importante no salir d casa 💪💪💪

    ResponderEliminar
  3. Hola Ramón soy Daniel de 2°.Sigo tu cuenta pero descubrí q mi tío hace yoga y me encanta. Me uno a el y estoi cogiendo mucho equilibrio. Espero q todos estáis bien������

    ResponderEliminar
  4. Hola Ramón. Soy Carmen Paz de 4. Yo hago algo de ejercicio todos los días. Me gustan casi todos los vídeos e intento hacer todos. El yoga no me gusta, prefiero otros más rápidos. También estoy preparando lanzamiento de peso para cuando podamos volver a las pistas. Como no tengo cinta para correr, lo hago por la huerta y hago bicicleta. Ya juego muy bien al billar y esta semana mi madre nos compró una red para jugar al badminton, así que espero aprender. Me gustaría veros a todos pronto.

    ResponderEliminar
  5. Hola Ramón! Somos Iría y Diego, seguimos los ejercicios, nos cuesta coger el ritmo en zumba y estoy patinando por el pasillo.

    ResponderEliminar
  6. Hola.Ramón.Son.fabio.de.2a.
    Fago.todos.os.dias.gimnasia.cos.meus.
    pais.cos.teus.videos.cos.teus.videos.e. Tamen..cos.de.miña.nai.e.facemos.circuitos..de.futbol.por.todo.o.piso.
    Teño.ganas.de.verche.
    Coidate.

    ResponderEliminar
  7. Hola soy Lois de 3º,mi hermano y yo practicamos todos los dias

    ResponderEliminar
  8. Hola Ramon, soy Roberto de 4ºB. Estoy haciendo algo de deporte y siguiendo tus videos, ademas cuando puedo me pongo los patines. Saludos.

    ResponderEliminar
  9. Hola Ramón
    Soy Ruy.Me encanta tu blog.
    Siempre hago tus ejercisios y juego mucho al pin pon pero hecho mucho de menos el futbol y jugar con los amigos.
    Espero verte pronto.

    ResponderEliminar
  10. Hola Ramón, soy Mateo de 6º. Perdona no haber respondido antes pero llevamos unos días sin poder conectarnos a internet. He seguido tu blog, intento hacer algo de lo que pones, aunque no me gusta hacer ejercicios sin correr. Me gustó mucho el Plan Challenge que intenté hacer con mi madre. Lo que si hago todos los días es jugar con mi hermana Andrea (de 4 infantil). Jugamos con la pelota, con monopatin, con el patinete, al escondite, a las carreras y a otros juegos que se nos van ocurriendo. No puedo practicar con los patines porque no tengo sitio liso. Echo de menos jugar con los amigos.Saludos

    ResponderEliminar
  11. Hola Ramón. Somos Zoe y Altea. Para ser sinceras no hicimos muchos ejercicios de los que mandaste (algunos si) pero salimos a la huerta todos los días y jugamos al escondite, al pilla pilla e incluso todos los días andamos en bici. (aunque el espacio no sea muy grande). A partir de la vuelta de las vacaciones vamos a intentar todos los días hacer algo de tus ejercicios. Gracias y perdona por contestar tan tarde. Esperamos que te encuentres de maravilla.

    ResponderEliminar
  12. Hola,soy Eva de tercero, patino todos los dias por casa e hice algunos ejercicios de Aerobic.

    ResponderEliminar
  13. Hola, buenos días somos Emma de 1ero e Iria Mariño de 3ero vemos tus videos y hacemos el ejercicio que podemos. Saludos a todos.

    ResponderEliminar
  14. Hola Ramón,son Iván de 5°,eu estou facendo algunhas das cousas das que mandaches pero como eu teño horta, estou facendo parkour,corro por ahí,saltos na miña cama elástica e montar en bici.

    ResponderEliminar
  15. Hola Ramón, soy Alissa de 4°. Fago os exercicios e tamén os que nos manda o profe de taekwondo.

    ResponderEliminar
  16. Hola Ramón son Dalia de 4 A.
    Dos videos que puxeches de Animal Flow o primeiro xa sei que era de demostración pero era un pouco salvaxe, para mín. E no segundo nalgúns exercizos precisase moita flexivilidade, cousa que eu non teño como pudeches observar nas clases de Educación Física do colexio.
    Eu fago exercizo, co meu pai e meus irmáns: Xogamos a moitos xogos de mesa, ao escondite, facemos unha ruta desde a habitación da miña avoa ata o salón (camiñando durante 30 min), xogamos ao baloncesto (usamos unha bañeira como canasta) e tamén a lanzar a pelota, uns a os outros, polo pasillo. As 20:00 saímos a aplaudir pola ventá.
    Bueno con esto termino o comentario e espero verche pronto.
    Unha aperta: Dalia.

    ResponderEliminar
  17. Hola Ramon soy carla morales de 1,no hice muchos ejercicios pero hago otros como bailar y jugar en casa,tb tenemos huerta y salgo mucho x ahi,empezaremos a hacer algo de tus videos

    ResponderEliminar
  18. Sofia Laranga entrena co seu pai cada dia

    ResponderEliminar
  19. Buenos días, soy Alexo. Hice algunos de tus ejercicios, vivimos en un piso y no hay mucho espacio. Hago bici estática casi todos los días. En casa estamos todos bien, espero que tú también

    ResponderEliminar
  20. Hola Ramón somos Hugo(6°)y Ainhara(1°), vimos los vídeos pero la verdad es que como temenos jardín salimos a jugar todas las tardes, a la pelota, correr... En casa estamos todos bien, saludos para todos y q termine todo rápido para volver a veros

    ResponderEliminar
  21. Hola Ramón, son Candela Deán (1º) Por aquí estamos estamos ben, vemos os videos, pero como teño xardín, pois xogo moito, e tamén ando moito en bici..

    ResponderEliminar
  22. Hola Ramón, son Iago de 6°. Por aquí estamos ben, vin os videos pero ao ter xardín fago alí xogos. Un saúdo e que che vai ben tamén a ti.

    ResponderEliminar
  23. Hola Ramón, soy Fran de 2ºB, no hice muchos videos de los que mandas,
    intentare hacer más.
    Un saludo

    ResponderEliminar
  24. Hola Ramón,son María José de 6º. Vexo os videos todos os días e intento facer os exercicios. Aquí estamos todos ben, espero que ti tamén. Un saúdo.

    ResponderEliminar